Algemene Voorwaarden

Algemene Voorwaarden

Identiteit van de ondernemer
Graag ben ik je zo goed mogelijk van dienst. Kan ik je ergens mee helpen of heb je een vraag? Neem dan contact met me op.

Taalenderwijs
Tel: 0652054677
Email: info@totaalmuziek.nl
Handelsnaam bedrijf: totaalmuziek
Domeinnaam: www.totaalmuziek.nl
Vestigingsadres: Papesteeg 69, 4001 WC, Tiel
KVK-nummer: 69456534
BTW-identificatienummer Nederland: NL001558310B28

Levertijd:
Omdat ik het boek in eigen beheer uitgeef en ook de distributie zelf verzorg, kan het enkele dagen duren voordat het boek bij je thuis wordt bezorgd.

Herroepingsrecht
De consument kan een overeenkomst met betrekking tot de aankoop van een product gedurende een bedenktijd van 14 dagen zonder opgave van redenen ontbinden. Gebruik hiervoor het formulier herroeping. De ondernemer mag de consument vragen naar de reden van herroeping, maar deze niet tot opgave van zijn reden(en) verplichten. Na het versturen van het formulier herroeping heb je nog 14 dagen de tijd om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten (mits het product in goede orde retour ontvangen is) gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jou thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa €4,00 per brievenbuspakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Mocht het product of de verpakking beschadigd zijn, dan kan deze waardevermindering van het product aan je doorberekend worden. Behandel het product dus met zorg indien je het retour stuurt.

Garantie
Het kan voorkomen dat het product kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op de garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om dit binnen twee maanden na de constatering van het gebrek te melden. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor vervanging.

Klachten
Heb je een klacht? Maak het dan a.u.b. eerst aan mij kenbaar via info@totaalmuziek.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via stichting webwinkelkeur
https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/ of aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Verkeerde gegevens doorgegeven?
Is er iets misgegaan bij het doorgeven van je gegevens. Neem dan contact op via info@taalenderwijs.nl.

Betaalmethodes
Op dit moment is het alleen mogelijk om via factuur te betalen en online via Ideal.

a2hs_explain
a2hs_tap
a2hs_then